PEUGEOT FORUM NEDERLANDS Forumindex  »  Peugeot tuning  »  307 1.6 HDI - Motorisch nog meer tunen
 Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren
Pagina 1 van 1    

307 1.6 HDI - Motorisch nog meer tunen

Auteur Bericht
redouanh
Geplaatst: Za Mei 17, 2008 9:04 pm Reageren met citaat
Hallo,

Heb zelf een 307 1.6 HDI FAP 90PK uit 2007 die ik laatst door www.ziptuning.nl heb laten tunen naar 110PK naar zeer grote tevredenheid. Ik herken de auto qua prestaties niet meer terug.
Heb nu opeens wel trekvermogen in zijn 5 wat eerst bagger was, en in zijn 3 is ie ook super snel zonder maar te spreken hoe de 2e versnelling is.

Maar 110PK is maar 110PK, meer PKs is altijd wel leuker, alleen welke mogelijkheden heb ik voor handen zonder dat de kosten uit te klauwen loopt?

De ene zegt je roetfilter niet weghalen maar leeghalen, maar weer een ander zegt weer dat dat dan problemen oplevert voor het motormanagement omdat het systeem er dan niks meer van snapt.
Andere uitlaat systeem levert weer 10 a 15PK op hoorde ik maar dat kost ook weer richting de 1000eur, dus dat is me iets te duur en dan heb je nog je nokkenassen. ik als leek (die het uiteindelijk door een erkende technicus zal laten doen) weet even niet meer wat ik nog meer kan doen.

Alle tips zijn welkom
Profiel bekijken Stuur privébericht

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren
Pagina 1 van 1    
Tijden zijn in GMT + 1 uur
Het is nu Do Jul 03, 2008 11:53 pm