PEUGEOT FORUM NEDERLANDS Forumindex  »  Peugeot 40x  »  406 2.0 16v aut. Waar ooh Waar in onderhoud?
 Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren
Pagina 1 van 1    

406 2.0 16v aut. Waar ooh Waar in onderhoud?

Auteur Bericht
2beme
Geplaatst: Zo Nov 30, 2008 11:10 am Reageren met citaat
Hallo, ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Maurice en ben woonachtig in Tilburg. Sind een klein jaar in bezit van een 406 Break uit 2003. Nu ben ik op zoek naar een goede en betrouwbare garage waar mijn auto in onderhoud kan. Vingerhoets vind ik geen optie ivm met slechte ervaringen in het verleden met een 306 en recent met de 406. Het lijkt erop dat iedereen maar wat aankloot in de garages tegenwoordig. Moeilijk om het kaf van het koren te onderscheiden als leek!

Daarom mijn vraag hier of er iemand goede ervaringen heeft met een garage, welke gewoon betrouwbaar en eerlijk is. Liefst omgeving Tilburg maar mag best in iets verder uit de buurt zijn.

Ik hoor het graag van jullie, Maurice
Profiel bekijken Stuur privébericht
dennistim
Geplaatst: Za Jan 03, 2009 8:12 am Reageren met citaat
hoi maurice!

ik was zomaar een beetje op internet aan het kijken en kwam puur toevallig op je vraag uit.

ik werk in heusden bij autobedrijf de groot en kan je deze ten zeerste aanbevelen. is een officiele peugeot dealer en alleen maar tevreden klanten. dus mocht je nog zoeken naar een goede werkplaats kom gerust eens langs!

groeten dennis

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren
Pagina 1 van 1    
Tijden zijn in GMT + 1 uur
Het is nu Vr Jan 09, 2009 6:20 am