| PEUGEOT FORUM NEDERLANDS Forumindex » Evenementen » De 307 Forum Meeting |
|
Pagina 1 van 1 |
|
| Auteur |
Bericht |
| gekke_frankie |
Geplaatst: Za Okt 13, 2007 8:02 am |
|
|
|
Moderator
|
Heren en dames,
De zaken staan op een rij. 4 November gaat het gebeuren in Duiven/Westervoort in de buurt van Arnhem en net achter de voordeur van de Liemers. Relatief eenvoudig bereikbaar vanuit alle windrichtingen van Nederland met een vergelijkbare reistijd.
De 307 Forum Meeting
Van 13.00 uur tot 16.00 uur zijn de volgende zaken geregeld;
- de locatie
- catering
- sanitair
- uitwijklocaties (in geval van nood)
- aanspreekpunten voor een aantal onderwerpen
- fotograaf (al staat het je natuurlijk vrij zelf ook zaken vast te leggen op de gevoelige plaat)
Enige onzekere factor is en blijft het weer. De rest hebben we samen in de hand. Cool
Om iedereen van alle info te voorzien heb ik een "Info Bulletin" samengesteld. Daarin kun je all info vinden m.b.t. de meeting, de activiteiten, routebeschrijvingen etc. Dat document heb ik bewust een versienummer meegegeven omdat het nog kan wijzigen in de periode tot 4 november. In deze post zal ik de link naar de laatste versie plaatsen en aangeven wanneer er een nieuwe versie beschikbaar is.
Er is echter 1 maar het document dat je aantreft op de link die zodirect vermeld staat bevat niet de exacte locatie waar we te vinden zullen zijn. Ik ben veel weerstand tegen gekomen bij het uitzoeken van een locatie vandaar dat ik met het vermelden hiervan voorzichtig wil zijn om geen slapende honden wakker te maken.
Als je je aanmeld voor de meeting zorg ik ervoor dat je via een PB een andere link toegestuurd krijgt waar je het complete document inclusief de exacte locatie kunt downloaden.
Dit kan een dagje duren, maar het komt eraan na aanmelding.
In deze post zal ik bij gaan houden wie zich aangemeld hebben voor de bijeenkomst zodat iedereen kan zien wat de status is.
Een aantal mensen hebben dat reeds gedaan en die staan dus reeds vermeld.
Wil je ook komen, wat ik natuurlijk bijzonder toejuich Very Happy , plaats dan een reply op het 307 forum |
Laatst aangepast door gekke_frankie op Za Nov 10, 2007 8:41 am; in totaal 1 keer bewerkt _________________ Hard rijders kijk hier eens
 |
|
| Terug naar boven |
|
| gekke_frankie |
Geplaatst: Di Okt 30, 2007 10:04 pm |
|
|
|
Moderator
|
307forum schreef: Ik had jullie beloofd op 1 november het complete Info Document beschikbaar te stellen.
Dat ga ik lekker niet doen..........! *rofl* *rofl*
Want ik ga het nu doen!
Voor iedereen die alles wil weten over de meeting, zich nog niet heeft aangemeld (want die mensen hebben het al lang ), maar toch nieuwsgierig is:
Dit is de link naar het volledige document: http://www.filesco.com/download.php?id=DC0B29F91
Het is versie 1.0 en nieuwer kun je hem op dit moment niet krijgen.
De weersvoorspellingen zijn perfect dus wat weerhoudt je.
Laat het weten!
p.s.: de link op pagina 1 heb ik eveneens aangepast. Ook daar krijg je nu het complete document gepresenteerd. |
_________________ Hard rijders kijk hier eens
 |
|
| Terug naar boven |
|
|