| PEUGEOT FORUM NEDERLANDS Forumindex » Onderhoud en reparaties » elektriciteit partner - welke draad doorknippen? |
|
Pagina 1 van 1 |
|
| Auteur |
Bericht |
| pisten |
Geplaatst: Do Feb 21, 2008 3:11 pm |
|
|
|
|
Hallo,
We zijn een peugeot Partner bestelwagen aan het ombouwen, en willen extra verlichting in de wagen voorzien (LED), Ik vraag me af van welke draad ik mag aftakken zodat ik constante 12V stroom krijg (ook nadat de wagen in eco-mode is gegaan), het is eventueel de bedoeling om later daar ook een omvormer naar 220V op aan te sluiten, dus misschien best ergens een kabel vinden achteraan die hoge stroom kan leveren.
Heb een dikkere lichtblauwe draad ontdekt in de linkerkant...
Alvast bedankt voor de reactie. |
|
|
| Terug naar boven |
|
| joost |
Geplaatst: Di Feb 26, 2008 10:20 pm |
|
|
|
|
| Ik weet het vermogen van zo'n omvormer naar 220 niet, maar die vragen volgens mij best wel wat. De draden die naar de radio en achter liggen zijn niet dik genoeg. Ik zou extra draad rechtstreeks naar de accu leggen, ook ivm storingen op diverse apparaten die al op die draad zijn aangesloten. |
|
|
| Terug naar boven |
|
| Venderi |
Geplaatst: Vr Jul 04, 2008 3:42 pm |
|
|
|
|
hallo,
je kanwel een dunnere draad gebruiken maar dan moet je er alleen een zware zekering tussen doen, maar het kan zijn dan dat je zekering dan toch steeds springt. Dan zit er teveel achter dat circuit en zal je toch naar een andere draad moeten zoeken.
Mvg Marten |
|
|
| Terug naar boven |
|
|