| PEUGEOT FORUM NEDERLANDS Forumindex » Peugeot 40x » Embleem op achterklep en zwarte sierbalk |
|
Pagina 1 van 1 |
|
| Auteur |
Bericht |
| jfjboone |
Geplaatst: Ma Jan 28, 2008 11:52 am |
|
|
|
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar het embleem dat bij mij op de achterklep zit (406 break) dat ziet er niet meer uit, het weer zit er denk ik in.
Hoe zit dit embleem vast.
Ook de onderste zwarte kunststof balk op de achterklep wil ik er eens afhalen want daar blijft vaak water in staan, als je de auto hebt gewassen en doet daarna de achterklep open loopt daar zeker een liter water uit.
Iemand een gouden tip om deze balk (mag ook sierstrip zeggen)waterdicht te maken ?? ik wil ook wel eens weten of dat geen kwaad kan dat daar water in blijft staan.
mvg |
|
|
| Terug naar boven |
|
| joost |
Geplaatst: Di Jan 29, 2008 10:43 pm |
|
|
|
|
De sierstrip zit met plastic klemmetjes vast geklikt, bij het los trekken gaan die meestal kapot, maar zijn erg goedkoop om te vervangen.
het leeuwtje zit volgens mij gewoon geplakt |
|
|
| Terug naar boven |
|
| jfjboone |
Geplaatst: Wo Jan 30, 2008 11:35 am |
|
|
|
| Die klemmetjes zij die wel los te verkrijgen ?? |
|
|
| Terug naar boven |
|
| joost |
Geplaatst: Wo Jan 30, 2008 6:58 pm |
|
|
|
|
| Ja, bij de dealer te verkrijgen, en kosten bijna niks |
|
|
| Terug naar boven |
|
| jfjboone |
Geplaatst: Do Jan 31, 2008 12:15 pm |
|
|
|
Dank je voor je antwoord.
Blijft de vraag over....... het water dat in de achterklep loopt dat uit de zwarte sierlijst komt (en dat is een behoorlijke hoeveelheid) dat zie je zo tussen het bekledingspaneel lopen, dus die sierstrip moet waterdicht op de klep zitten, daar zit ik mee |
|
|
| Terug naar boven |
|
| Nodri |
Geplaatst: Do Jan 31, 2008 8:42 pm |
|
|
|
|
| Zitten daar niet ergens gaatjes die je kunt doorprikken om het water bij dichtstaande klep af te voeren?? |
|
|
| Terug naar boven |
|
| jfjboone |
Geplaatst: Vr Feb 01, 2008 11:27 am |
|
|
|
zoek me kapot.......geen gaatjes !
elk geval bedankt voor de tip.
Vraag me af of ik die strip (er af gehaald) kan voorzien van een transparante en zuurvrije afdichtingskit, dan kan er geen water meer in komen, je hebt tegenwoordig ook van die afdichtingsstrips op de rol, zou dat iets zijn ?  |
|
|
| Terug naar boven |
|
|