| PEUGEOT FORUM NEDERLANDS Forumindex » Peugeot 20x » extra voedingskabel monteren 207 sw |
|
Pagina 1 van 1 |
|
| Auteur |
Bericht |
| chris1382 |
Geplaatst: Za Mrt 01, 2008 2:38 pm |
|
|
|
|
hallo vraagje , ik wil graag een dikke 12v kabel vanaf de accu naar de kofferruimte voeren , zijn er bepaalde plekken waar ik met zo,n kabel door het schutbord heen kan en wat is de beste route om te volgen links langs de dorpels of rechts of via de middenconsole en dan onder de vloerbekleding door
nog een vraag ,wie weet de functies van de 2 verschillende antenneplugjes op orginel radio zijn want er komt een andere radio in met normale antenneaansluiting
wie heeft tips en suggesties
bij voorbaat dank voor eventuele reacties |
|
|
| Terug naar boven |
|
| timo05 |
Geplaatst: Ma Mrt 03, 2008 10:48 pm |
|
|
|
|
meestal zit er ergens toch een rubber tussen motorruimte en interieur daar gewoon gat in fixen en dan zou ik even kyken waar je heen gaat als de kabel niet te dik is kan die wel onder je bekleding denk ik maar als je een dikkere hebt valt het denk ik teveel op. ik had zelf een 25cm2 kabel naar achter liggen voor me rockford woofers  |
|
|
| Terug naar boven |
|
| Dhr. Bolscher |
Geplaatst: Ma Jun 16, 2008 9:32 am |
|
|
|
|
| Je kan het beste aan de linkerzijde de kabels langsvoeren. (bestuurderskant).. Er zit bij de stuurkolom een plastic dop die kan je eruit slaan en dan kan je door het schutbord. Dat is volgens mij ook de enigste plek.. Veel succes. |
|
|
| Terug naar boven |
|
|