PEUGEOT FORUM NEDERLANDS Forumindex  »  Peugeot 20x  »  hulp bij aansluiten boxen?
 Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren
Pagina 1 van 1    

hulp bij aansluiten boxen?

Auteur Bericht
205owner
Geplaatst: Wo Jun 25, 2008 6:17 pm Reageren met citaat
hallo,

ik heb nu sinds een halve week een peugeot 205 1.6 xs uit eind 1992. en nu heb ik een 2 sets boxen aangeschaft. bij de ene set is het geen probleem om ze aan te sluiten omdat ze gewoon bij de oude boxen zitten maar bij de andere set die ik in de hoedeplank gemonteerd heb zit ik met een probleem.

ik heb een kabeltje getrokken en gaten gemaakt in de hoedeplank allemaal geen probleem. maar nu kan ik geen vrije draden vinden om de boxen met de radio te verbinden. de draden van de radio gaan helemaal omhoog achter het dashboard dus weet ik niet of daar losse draden zitten of heeft de 205 alleen draden voor 2 boxen.

mijn vraag is dus als die draden er zitten hoe kom ik er dan bij??

mvg. een trotse 205 owner.
Profiel bekijken Stuur privébericht
Piet Friet
Geplaatst: Di Jul 08, 2008 9:38 am Reageren met citaat
Ik heb zelf ook een leuk setje ingebouwt. bij mij ging het wel wat verder met een versterker een een subwooffer. Nu heb ik zelf daar ook naar gekeken en ben ik erachter gekomen, dat er volgens mij inderdaad maar standaart 2 draaden zijn alleen voor de voor speakers. misschien kan je kijken of er op je radio zelf wel draden zitten voor achter speakers. dit kan je meestal vinden in het boekje van je radio of gewoon kijken naar de stekker of daar toevallig niet 4 draden zitten die je niet gebruikt. (2 per speaker). ik zelf had dat wel dus kon ik het zo aansluiten. dan is er nog een andere oplossing en dat is de draad voor de voor speakers gewoon splitsen en 2 speakers op bijde aansluiten. maar hierdoor gaat de geluids kwaliteid natuurlijk wel omlaag. vooral bij een hoger volume..

groeten een andere trotse 205 owner Very Happy , Kevin
siedsface
Geplaatst: Di Jul 15, 2008 8:45 pm Reageren met citaat
bij mij hetzelfde probleem,er zitten bij mij op de stekker die in de radio gaat meerdere draden,maar kan die voor, achter niet vinden in de kofferbak...of zitten ze ergens achter het dashboard nog verborgen dat ik ze zelf nog moet doortrekken naar achteren?iemand een idee daarover? Question
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
argènteoluna
Geplaatst: Vr Jul 25, 2008 6:32 pm Reageren met citaat
standaard heb je alleen 2 bozen voor..

als je achter ook wilt moet je een radio/versterker kopen met aansluitingen voor extra speakers of een subwoofer..

ciao

http://viertakt.messageboard.nl/forum3/viewtopic.php?p=3536#3536

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren
Pagina 1 van 1    
Tijden zijn in GMT + 1 uur
Het is nu Ma Sep 08, 2008 4:47 pm