| PEUGEOT FORUM NEDERLANDS Forumindex » Peugeot 10x » kabel versterker |
|
Pagina 1 van 1 |
|
| Auteur |
Bericht |
| guantemara |
Geplaatst: Di Apr 15, 2008 10:19 pm |
|
|
|
|
hoi ik ben john 18 jaar oud net mijn rijbewijs
en ik het bezit van een peugot 106 1.1 (94)
ik heb 2 kleine vraagjes
ik wil een instalatie inbouwen alle kabels zijn al getrokken op 1 na
dat is de kabel die van mij accu naar de kofferbak gaat.
ik kan geen gat vinden
ik heb al verder gekeken op de site maar de plaatjes die ik daar gezien heb daar kom ik niet uit zoals die kartonnen plaat boven mijn pedalen die kan ik niet weg halen
heeft iemand nog een andere oplossing.
mijn 2de vraag
ik wil CV inbouwen en een alarm systeem
http://www.remcoshop.nl/RCAudio.sf/?ObjectPath=/Shops/RCAudio/Products/CA-100
op die site staat dat het simpel is ? is het echt zo simpel als zij zeggen of is het gewoon een verkopers truc dat het simpel is voor iemand die dat dagelijks doet.
M.V.G. john plugge |
|
|
| Terug naar boven |
|
| 106XSI |
Geplaatst: Wo Apr 16, 2008 6:28 pm |
|
|
|
|
Hallo,
Centrale deurvergrendeling is op zich goed zelf te doen alleen bereid je wel goed voor. wellicht zul je nieuwe gaten moeten boren bij je deuren om de draaden doorheen te laten lopen. denk hierbij wel om eventuele roest die kan ontstaan en zorg dat de draden door een rubberen geleider lopen. Het is wellicht verstandig om deze spullen gewoon bij een plaatselijke automaterialen shop te kopen dan kunnen ze je advies geven en misschien voor je instaleren.
Mijn ervaring met de klapsleutels is niet zo best, 1x is bij het starten een klapsleutel helemaal uitelkaar gespat en sleutelbaarden voor een peugeot zijn moeilijk te verkrijgen heb ze speciaal laten maken bij een sleutelmaker.
Catherinus |
|
|
| Terug naar boven |
|
| djtobias |
Geplaatst: Do Jul 10, 2008 8:34 pm |
|
|
|
|
hoi,
heb zelf enkele maanden gelenden centrale deurvergrendeling ingebouwd in mijn 106 (1.4 bj 97)
het is wel makkelijk als er al centrale deurvergrendeling in zit even een schema op te vragen van het deel
heb hem zelf het schema gehad en scheelt hoop zoeken en meten
heb het setje zelf bij cargoods.nl besteld en dan geen klapsleutels
suc6 |
|
|
| Terug naar boven |
|
|