| PEUGEOT FORUM NEDERLANDS Forumindex » Peugeot 10x » km teller kabel defect |
|
Pagina 1 van 1 |
|
| Auteur |
Bericht |
| amateurtje |
Geplaatst: Zo Dec 16, 2007 10:19 pm |
|
|
|
|
Hallo iedereen
ik heb een 106 xrn 1.4 diesel van 93 met 160000 km .
nu heb ik weer een foutje gemaakt met een nieuwe stroom kabel naar binnen te willen brengen via de rubbere bol waar de km teller kabel door naar buiten komt ik had deze bol namelijk uit zijn houder getrokken ,en nu doet mijn km teller en snelheids metter het niet meer
ik heb dan gekeken maar deze kabel zit nog goed vast in het dasbord kmmeter en ook onder bij de versnelingsbak hed ik het deel eruit ge nomen maar daar blijkt geen defekte tandwiel te zijn,
en de buitenmantel van deze kabel zit onderaan ervast op enkel achter het km metertje kan ik die buitenmantel een beetje achteruit schuiven zodat ik de binnen kabel goed zie zitten .
kan het zijn dat deze kabel ergens nog een verbinding heeft onder het dasbord soms???
grt walter |
|
|
| Terug naar boven |
|
| joost |
Geplaatst: Wo Dec 19, 2007 10:10 pm |
|
|
|
|
| de snelheidsmeter loopt vanaf de bak naar het instrumentenpaneel. Geen vertakkingen. Je hebt de kabel niet geknakt met het opzij leggen? Heb eventueel wel een tekeningetje voor je. |
|
|
| Terug naar boven |
|
| amateurtje |
Geplaatst: Do Dec 20, 2007 8:38 pm |
|
|
|
|
Hallo bedankt joost voor je antwoord
ik heb hem al vervangen door een 2dehandje van €5 van de sloop.
ging redelijk vlot ook zonder hefbrug of smeerkelder.
was wel degelijk over door geroest in het midden was de rubber stuk en jaren lang water en vocht denk ik heeft zijn tol geeist.
grt en allen een fijne feestdagen
Walter  |
|
|
| Terug naar boven |
|
|