| PEUGEOT FORUM NEDERLANDS Forumindex » Peugeot 20x » peugeot 206cc dak werkt niet meer |
|
Pagina 1 van 1 |
|
| Auteur |
Bericht |
| defeketje |
Geplaatst: Zo Jan 13, 2008 12:20 pm |
|
|
|
|
Hallo iedereen
eerst mezelf ff voorstellen aangezien het mijn eerste keer is op het forum:
Mijn naam is Dave, ik woon in Schoten (antwerpen) en heb sinds een jaar en zwarte 206cc, 1600.
Nu de winter zo goed als voorbij is wou ik gisteren mijn dak nogeens opendoen, ook ter test of alles nog wel werkt, en omdatk er naar uit zie om nogeens cabrio te rijden
spijtig genoeg ging het dak (tot mijn verbazing) niet open.
Als ik de 2 manuele haken losmaak hoor ik zelfs dat 'ting' geluidje niet meer..
Heeft er soms iemand een idee aan wat dit kan liggen?
Heb al in m'n instructieboekje aan het zien geweest, maar ik kan niet dirrect en zekering ofzo vinden dat temaken heeft met het dak.. |
|
|
| Terug naar boven |
|
| Bor |
Geplaatst: Ma Jan 14, 2008 6:44 pm |
|
|
|
|
Hoi Dave,
ik heb sinds vrijdag een zwarte 206cc en ben 'm nog aan 't uitproberen zeg maar.. misschien iets te simpel gedacht van mij, maar staat je contact in de M stand (2 tikken vanaf insteken sleutel) en staat de handrem erop? Ik weet helaas geen andere opties. Succes! |
_________________ Zwarte Peugeot 206 cc, maart 2002, 2.0, 16V |
|
| Terug naar boven |
|
| defeketje |
Geplaatst: Ma Jan 14, 2008 7:04 pm |
|
|
|
|
hey Bor,
bedankt voor je reactie, maar het contact stond idd in M, of de auto is al gestart dan werkt ie normaal ook.
Handrem aan/uit heeft bij mij nog nooit verschil gemaakt.
Erstraks nog wel iets raars opgemerkt..
Als de "schuif" in m'n koffer niet dicht is en ik wil de knop gebruiken dan krijg ik wel de toontjes te horen in de auto, maar als dan de schuif dicht is (en de koffer ook natuurlijk) dan hoor is niets meer, niet als ik de knop gebruik, niet als ik het dak ontgrendel.. is er raar, maar ik vermoed dat het misschien erg bij de pomp ofzo gaat zitten, of bij een verdere electrische controle bij het ontgrendelen van het dak..
hopelijk is het snel inorde! |
|
|
| Terug naar boven |
|
| air-line |
Geplaatst: Di Jan 15, 2008 10:42 am |
|
|
|
|
misschien één van de microswitches defect? dit komt veel voor bij het dak van de cc
gr. peter |
|
|
| Terug naar boven |
|
|