hey ,
als ik op de rem duw en hem los laat maat de pedaal altijd een ptts geluid precies lucht dat er uit gaat hoe kan ik dees oplossen? en zou graag men rembelokken vervangen kan iemand me uitlegge hoe ik dit doe? zou het graag zelf doen:) heb een peugeot 206 1.4 vn 2003
dat geluid is niet erg, is slechts een rubber bij je pedaal.
je remblokken kun je makkelijk vervangen door je wiel eraf te halen en vervolgens zie je op je remklauw een ijzeren veertje zitten. ALs je die eraf haalt kun je je blokken zo vervangen. Om de nieuwe blokken erin te doen moet je wel even je zuigers een stuk terugduwen zodat het weer past. Vergeet de remmenvet niet. suxxes!
maroe schreef:
dat geluid is niet erg, is slechts een rubber bij je pedaal.
je remblokken kun je makkelijk vervangen door je wiel eraf te halen en vervolgens zie je op je remklauw een ijzeren veertje zitten. ALs je die eraf haalt kun je je blokken zo vervangen. Om de nieuwe blokken erin te doen moet je wel even je zuigers een stuk terugduwen zodat het weer past. Vergeet de remmenvet niet. suxxes!
dus het lawaai kan geen kwaad moet er niet naar laten kijke mag het gewoon zo laten?
Hartelijk dank
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum