PEUGEOT FORUM NEDERLANDS Forumindex  »  Peugeot 10x  »  slaat af als je weg wilt rijden
 Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren
Pagina 1 van 1    

slaat af als je weg wilt rijden

Auteur Bericht
milou
Geplaatst: Wo Okt 24, 2007 4:48 pm Reageren met citaat
hallo beste mensen

Ik heb een probleem met mijn autotje Crying or Very sad
Ik heb een maand gelden een paugeot 106 gekocht nu blijkt dat er een probleem is:
Als ik me auto start en weg wil rijden dan slaat hij af als ik hem dan vervolgens weer start rijdt hij gewoon verder maar wel met een beetje tegen gesputter . Ook heb ik het probleem dat de auto soms stottert en dat hij inhoudt als ik gas geeft .Verder brand het motor lampje in mijn dashbord deze gaat na ongeveer 10 tot 15 sec wel weer uit

Ik heb zelf totaal geen verstand van auto's en hoop hier meer informatie te krijgen over wat ik moet doen om hem te laten maken.

Wel is er al gekeken naar de filters en deze zijn allemaal schoongemaakt ook is er naar de verdeler kap gekeken en daar was ook niks mee aan de hand de 3 bogies waren ook in orde

groeten milou
Profiel bekijken Stuur privébericht
gekke_frankie
Geplaatst: Wo Okt 24, 2007 5:04 pm Reageren met citaat
Moderator Geregistreerd op: 30 Okt 2006 Berichten: 111 Woonplaats: leusden
Zo eerst het verhaal eens leesbaar gemaakt en daarna verplaatst naar de juiste afdeling.

Geplaatst: Do Okt 25, 2007 9:11 pm Reageren met citaat
Het lijkt op een defecte potentiometer gasklephuis, of inlaatdruk sensor. Mengselregeling in ieder geval. Maar valt vanaf afstand moeilijk te beoordelen.

Ik zou even uit laten lezen, ook al is dat in dit geval niet zo uitgebreid als bij nieuwe auto's. Je werkt nog met storingscodes, die codes staan voor bepaalde storing. Maar kan je net dat beetje informatie geven dat je nodig hebt.
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
milou
Geplaatst: Vr Nov 02, 2007 3:52 pm Reageren met citaat
oke bedankt voor de informatie Exclamation Exclamation Exclamation