| PEUGEOT FORUM NEDERLANDS Forumindex » Onderhoud en reparaties » verlichting peugeot 406 |
|
Pagina 1 van 1 |
|
| Auteur |
Bericht |
| richard |
Geplaatst: Za Nov 17, 2007 10:49 pm |
|
|
|
|
Beste mensen,
Hoe kan ik de koplampen iets verstellen zodat de lampen hoger of lager schijnen. Ik bedoel dus niet de knopjes met de code 1 tm 4 binnenin de auto. Ik heb de motorkap al open gehad, maar kan niet goed zien waar of hoe ik hem kan stellen.
Bedankt alvast,
Richard
EDIT: onderwerp verplaatst naar de juiste rubriek |
|
|
| Terug naar boven |
|
| joost |
Geplaatst: Za Nov 17, 2007 11:02 pm |
|
|
|
|
| door te draaien, aan een wit plastic schroefje, waar een inbussleutel inpast |
|
|
| Terug naar boven |
|
| richard |
Geplaatst: Zo Nov 18, 2007 11:30 am |
|
|
|
|
richard schreef: Beste mensen,
Hoe kan ik de koplampen iets verstellen zodat de lampen hoger of lager schijnen. Ik bedoel dus niet de knopjes met de code 1 tm 4 binnenin de auto. Ik heb de motorkap al open gehad, maar kan niet goed zien waar of hoe ik hem kan stellen.
Bedankt alvast,
Richard
EDIT: onderwerp verplaatst naar de juiste rubriek
Dit werkt inderdaad. Is het ook nog mogelijk om de lamp iets naar links of rechts te draaien ?
(Richard) |
|
|
| Terug naar boven |
|
| joost |
Geplaatst: Zo Nov 18, 2007 10:30 pm |
|
|
|
|
| Soms wel soms niet, maar in jou geval dacht ik niet. Je moet dan koplamp bevestigingsbout loshalen, en iets aan trekken en weer terug monteren. |
|
|
| Terug naar boven |
|
| jfjboone |
Geplaatst: Ma Feb 04, 2008 1:50 pm |
|
|
|
volgens mij zit er voor de horizontale afstelling ook een afstelboutje, je ziet het de monteurs altijd heel snel (doen ook met inbus) kijk nog maar eens goed rond daar bij je koplamp(en)
succes |
|
|
| Terug naar boven |
|
| RAH |
Geplaatst: Di Feb 05, 2008 4:25 pm |
|
|
|
|
| Onder de koplamp, aan de kant van de grill zit een boutje/moertje. Als je die los maakt kun je de plastic schoef die er onderzit in of uit draaien, daarmee verstel je de lamp naar links of rechts. De grill moet er wel uit, anders kom je er niet bij. |
|
|
| Terug naar boven |
|
|