PEUGEOT FORUM NEDERLANDS Forumindex  »  Peugeot 20x  »  vervangen stadaard speakers 206
 Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren
Pagina 1 van 1    

vervangen stadaard speakers 206

Auteur Bericht
jumper
Geplaatst: Vr Okt 05, 2007 2:37 pm Reageren met citaat
heeft iemand een idee hoe ik de standaard speakers kan vervangen?,ik heb geen idee hoe ik de roosters moet verwijderen,zowel voor als achter
alvast voor jullie reactie Laughing Rolling Eyes
Profiel bekijken Stuur privébericht
joost
Geplaatst: Za Okt 06, 2007 7:08 pm Reageren met citaat
Je kan die zwarte roosters waar je speakers achter zitten niet loshalen. Je moet je binnenbekleding er compleet afhalen. dus alle schroeven die je er op ziet zitten losdraaien, afwerk kapje aan binnenkant voor de buitenspiegell eraf trekken, daar zit ook nog een torqs boutje achter. In het bakje in de deurbekleding zeg maar zit ook nog een torqs, en aan de zijkanten zitten er nog een paar. Als alle schroeven los zijn, hard aan trekken, want de rest zit met witte klemmetjes vast., Dan zie je de speaker zitten
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
jumper
Geplaatst: Za Okt 06, 2007 7:58 pm Reageren met citaat
bedankt voor de reactie,het isdus niet een twee drie geregeld,geld dit zelfde voor de achter speakers.
is dit trouwens makkelijk zelf te doen of beter overlaten aan de profs Laughing
joost
Geplaatst: Za Okt 06, 2007 9:13 pm Reageren met citaat
is vrijgemakkelijk, alleen je moet ff opletten wat je doet, maar dat is bij alles. Let wel, ik ging uit van elektrische ramen, anders moet je raamslinger er ook af, en dat kan wel wat lastig zijn. En Achter geld idd, het zelfde, ook portier bekleding eraf. Maar het klinkt lastiger dan het is, in de garage doen we het in een uurtje ofzo, dus zelf moet je het ook wel lukken in een weekend dacht ik zo.

Let wel, ik ga wel uit van nieuwe orginele speakers, die meteen passen. Anders heb je kans dat je dingen aan moet passen.
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
teubelicious
Geplaatst: Di Jan 22, 2008 1:53 pm Reageren met citaat
Ik heb me hier en op andere sites als rot gezocht, maar ik kan nergens vinden wat de maten zijn voor de speakers voor. Ik heb zelf een 206 CC en achter is het volgens mij 13 cm ... en voor 16 ofzo???
air-line
Geplaatst: Do Jan 24, 2008 8:25 am Reageren met citaat
de klemmetjes waarmee de bekleding vast zit willen nog wel eens breken bij het loshalen, deze zijn voor een paar cent te koop bij de dealer

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren
Pagina 1 van 1    
Tijden zijn in GMT + 1 uur
Het is nu Za Nov 22, 2008 5:58 pm