PEUGEOT FORUM NEDERLANDS Forumindex  »  Onderhoud en reparaties  »  Werkplaats handboek 406 3.0 V6
 Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren
Pagina 1 van 1    

Werkplaats handboek 406 3.0 V6

Auteur Bericht
406 V6 break
Geplaatst: Vr Jul 06, 2007 8:12 pm Reageren met citaat
Wie kan mij helpen aan het werkplaats handboek van de Peugeot 406 (break) met 3.0 V6 (en automaat 4HP20). Het maakt niet uit in welke vorm en ik heb er ook wel wat voor over. De informatie die ik tot op heden heb kunnen vinden is te sumier om iets mee te kunnen. Ik ben vooral geinteresseerd in electrische schema's en info waaruit blijkt hoe een en ander werkt zo mogelijk ondersteunt met werktuigbouwkundige tekeningen.
Alle info is welkom!
Profiel bekijken Stuur privébericht
joost
Geplaatst: Wo Aug 29, 2007 7:25 pm Reageren met citaat
Als je van een specifiek gedeelte een schema nodig hebt kan ik je daaraan wel helpen, geen werkplaats handboek helaas. Maar daarvoor heb ik wel het chassisnummer nodig, om de juiste auto uit te selecteren in het programma.
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
406 V6 break
Geplaatst: Wo Aug 29, 2007 8:49 pm Reageren met citaat
Hallo Joost,

Het chassisnr. is: VF38EXFXR81006601.
Het gaat op dit moment om de werking van de automatische versnellingsbak (hoe en door welke signalen wordt de bak bestuurd? en hoe kan de olie van de bak worden ververst en moet er dan ook een filter vervangen worden?), de werking en opbouw van de gasklep, en de aansturing van de snelheidsmeter.
Deze drie zaken geven op dit moment problemen.
Alle informatie over deze onderdelen is welkom.
Alvast bedankt!
Profiel bekijken Stuur privébericht
joost
Geplaatst: Do Aug 30, 2007 4:44 pm Reageren met citaat
Ik heb inmiddels, de informatie over het aftappen, en vullen van de automatische versnellingsbak in een word document staan. En zou je deze graag sturen, maar weet niet waar naar toe.

Elektrisch schema heb ik wel, maar moet ik nog op een of andere manier, duidelijk naar ander type bestand krijgen. Is namelijk een svg bestand, alleen te openen met een svg viewer. Maar ook die krijg je binnen kort wel
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren
Pagina 1 van 1    
Tijden zijn in GMT + 1 uur
Het is nu Za Nov 22, 2008 5:11 pm